Palacinky bez cukru!

image8image7 image6  image2 image3  image4image1image5

 

Nemám pomery, len ingrediencie, prepáčte vždy už robím od oka. Ale kľudne si skopírujte nejaký internetový klasický recept.

Ja som, dala múku špaldovú dokonca som mala len celozrnnú ale zmiešala s kokosovou, ale môžete miešať, čo chcete, len nechajte pomer lepkovej múky asi 80 percent, rastlinné mlieko, olej (kokos, či oliváč), vajce, štipka soli.

Všetko zmiešať na hladké dosť tekuté cesto. Panvicu nahriať pomaly, potrieť tukom (kokos, ghee, oliváč.. jedno z toho), a cesto po naliatí pomaly na malom ohni piecť, kým sa neodlepí ale nezhnedne.

Plnka: jablko, hruška nastrúhať, škorica, alebo banán, škorica.. čokoľvek bez pridania cukru.

Post Author: Alexandra Popovičová

Mama, ktorá pred dvomi rokmi založila skupinu čo jedia zdravé deti na facebooku, aby inšpirovala maminy na zdravšie varenie pre prvé roky ich detí. Dnes buduje značku Čo jedia zdravé deti, zameranú na kvalitné detské jedlo doma, v jasliach a škôlkach.