Kaša nie je veda

img_6754

Super, ak robíte kaše z celých zŕn, ako celej rozvarenej ryže, či napríklad pšena… jednoducho dobre prepláchnite obilninu a zalejte vodou, v pomere asi 1.5 viac vody ako kaše a rozvaríte do mäkka, môžete pridať škoricu (ak už je súčasťou vášho jedálnička), rastlinné mliečko, a po dovarení aj kvapku kvalitného oleja (konopný, tekvicový, alebo DM Alnatura Bio repkový, alebo občas ghee ak už je zavedené).

Ak ste skôr za vločky, kúpite napríklad DM Bio pšenové (Hirse flocken- skladujte v uzavretom skle, alebo spotrebujte viď dátum) – tieto sú vhodné pre všetky vekové kategórie (ryžové hľadajte biele, nie celozrnné aspoň do roka ). Na noc zalejete vodou a šup do chladničky, ráno dobre prepláchnuť a povariť 3-4 minútky do mäkka.

Ak už máte v strave biele jogurty pridajte čajovú lyžičku do zmesi na noc, ráno opäť premyť a povariť.

Ak už vaše deti papajú orechy, mandle- opäť namočiť a ráno premyť a pomlieť do kaše.

Je vhodné na noc obilniny i vločky namáčať (okrem pšena, to stačí spariť ráno vriacou vodou). Namáčaním očistíte obilninu i orech od škodlivín a uľahčíte telu trávenie:)

 

Post Author: Alexandra Popovičová

Mama, ktorá pred dvomi rokmi založila skupinu čo jedia zdravé deti na facebooku, aby inšpirovala maminy na zdravšie varenie pre prvé roky ich detí. Dnes buduje značku Čo jedia zdravé deti, zameranú na kvalitné detské jedlo doma, v jasliach a škôlkach.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *